جشنواره باشگاه مشتریان مرکز خرید گالریا

قوانین و شرایط شرکت در این قرعه‌کشی‌ها به شرح ذیل می‌باشد:

  • خرید از واحدهای مجموعه:
  • شرکت در قرعه‌کشی مستلزم خرید از واحدهای مجموعه با کارت بانکی معتبر می‌باشد (خرید نقدی فاقد اعتبار جهت ثبت در قرعه‌کشی است). تمامی واحدهای تجاری موظفند، هنگام خرید شماره موبایل مشتری را در دستگاه پز وارد نمایند و فاکتور پرینت شده به همراه رسید پز خرید را به مشتری ارائه نمایند.
  • عضویت باشگاه مشتریان :

مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه حضوری به کانترهای امور مشتریان(crm)  در طبقه پنجم و همکف، اقدام به ثبت نام در باشگاه مشتریان و شرکت در قرعه کشی نمایند .

  • ثبت فاکتور:

با خرید به ازای مبلغ از پیش تعیین شده برای هر واحد و ثبت آن در باشگاه مشتریان، کد قرعه‌کشی و امتیاز باشگاه مشتریان به صورت کاملا برابر در حساب کاربری مشتری لحاظ می‌گردد.

  • نحوه کسب امتیاز:

امتیاز و کد قرعه کشی فاکتورهای واحدهای مختلف متفاوت بوده و ساین حاوی اطلاعات مربوط به آن مجاور واحد نصب گردیده است.

شایان ذکر است امتیاز و کد قرعه‌کشی فاکتورهای واحدهای مختلف از نظر زمانی و مبلغ به هیچ عنوان قابل تجمیع با هم نخواهند بود و هر فاکتور در صورتی که به مبلغ از پیش تعیین شده رسیده باشد به صورت کاملا مستقل شامل کد قرعه‌کشی و امتیاز باشگاه مشتریان خواهد شد.

  • نحوه قرعه‌کشی:

قرعه‌کشی باشگاه مشتریان در تاریخی که از قبل تعیین شده و بدون شرط حضور برگزار می‌گردد و در صورتی که برنده  قرعه‌کشی در مراسم حضور نداشته باشد با شماره همراه ثبت شده در فرم عضویت ایشان تماس حاصل می‌گردد و اعطای جایزه مستلزم پاسخگویی و دردسترس بودن شخص برنده می‌باشد. در صورت عدم پاسخگویی بعد از دو دقیقه قرعه‌کشی مجددا صورت پذیرفته و شخص دیگری به عنوان برنده انتخاب می‌گردد.

  • مدارک مورد نیاز:

شخص برنده جهت دریافت جایزه باید اصل مدارک شامل: فاکتور خرید ، رسید پوز خرید، کارت شناسایی معتبر و کارت بانکی را به مسئولان ذیربط ارائه نماید.

شایان ذکر است تطابق شماره کارت بانکی که فرد برنده جهت دریافت جایزه قرعه کشی ارائه می‌نماید، با شماره کارت درج شده در رسید پوز خرید الزامی است، در غیر این صورت جایزه قرعه کشی به شخص دیگری تعلق خواهد گرفت.

  • مهلت ارائه مدارک :

شخص برنده موظف است مدارک را در بازه زمانی ۴۸ ساعت پس از قرعه‌کشی به مسئولان ذیربط ارائه نماید و عدم ارائه به موقع به منزله انصراف از دریافت جایزه تلقی می‌گردد و قرعه‌کشی آن به دور بعد موکول می‌گردد و دوره بعد قرعه‌کشی جهت jac j4 و دو عدد موتور برقی انجام خواهد شد.

موارد و نکات قابل توجه:

  • در صورت وجود هرگونه مغایرت در تاریخ، مبلغ فاکتور و پرینت رسید پوز، آن فاکتور در سیستم باشگاه مشتریان ثبت نخواهد شد و هرگونه تخفیف، اضافه پرداخت و یا بیعانه باید در فاکتور ارائه شده به مشتری توسط واحد مربوطه لحاظ گردد؛ زیرا فاکتور تخفیف، انعام و بیعانه ( تا قبل از زمان تسویه حساب و دریافت جنس) ثبت نخواهد شد و شامل امتیاز و کد قرعه‌کشی نمی‌شود.
  • چنانچه مشتری گرامی فاکتور مرجوعی داشته باشد، کدهای قرعه‌کشی صادر شده برای آن فاکتور باطل می‌گردد و اگر فاکتور تعویضی یا اصلاحی باشد فاکتور قبلی حذف و کدهای آن باطل می‌گردد و فاکتور جدید با کدهای جدید ثبت می‌گردد.
  • شایان ذکر است کد قرعه‌کشی باطله با پیامک به فرد اعلام می‌گردد و گزارش وضعیت دریافت پیامک کدهای باطل شده هر دوره موجود است و هیچ گونه اعتراضی مبنی بر عدم اطلاع از کدهای باطله قابل قبول نمی‌باشد.

“به امید آنکه شما مشتری محترم با رعایت موارد فوق یکی از برندگان قرعه‌کشی‌های باشگاه مشتریان مرکز خرید گالریا باشید.”