خدمات کانسیرژ سرویس

کانسیرژ سرویس مرکز خرید گالریا

کانسیرژ سرویس مجموعه‌ای از خدمات اختصاصی است که برای اعضای باشگاه مشتریان مرکز خرید گالریا با هدف افزایش رضایتمندی و بهبود تجربه خرید ارائه می‌شود. این خدمات متنوع و کاربردی، برای تکریم و رفاه بیشتر مشتریان اختصاصی مجموعه مرکز خرید گالریا طراحی شده است و شامل مزایای متعددی می‌باشد.

چگونه از این خدمات بهره‌مند شویم؟

برای بهره‌مندی از خدمات کانسیرژ سرویس، مشتریان هنگام خرید و پرداخت از طریق دستگاه‌های هر یک از فروشگاه‌های مرکز خرید، با ثبت شماره موبایل خود امتیاز دریافت می‌نمایند. بر اساس این امتیازها، مشتریان در سطوح مختلف باشگاه مشتریان مرکز خرید گالریا (سرمه‌ای، نقره‌ای، طلایی و پلاتین) قرار می‌گیرند و می‌توانند از خدمات کانسیرژ سرویس به صورت کاملاً رایگان استفاده کنند.

امتیازات هر فروشگاه  در مرکز خرید گالریا را می توانید  اینجا  مشاهده نمایید.

امتیاز مورد نیاز جهت ورود به هر سطح به شرح زیر می باشد

سطح حداقل امتیاز
نقره ای 600
طلایی1200
پلاتین2000

خدمات کانسیرژ سرویس

  1. ترانسفر رایگان فرودگاهی و خدمات CIP فرودگاه امام

اعضای محترم باشگاه مشتریان در سطوح مختلف می‌توانند از خدمات ترانسفر رایگان فرودگاهی به فرودگاه امام خمینی و بالعکس با خودروهای لوکس بهره‌مند شوند. همچنین استفاده از خدمات CIP فرودگاه امام، شامل تشریفات ویژه، سالن استراحت و خدمات اختصاصی، برای این اعضا به صورت کاملاً رایگان فراهم گردیده است.

جدول خدمات فرودگاهی

سطحهزینه خدمات ترانسفر فرودگاهی CIP فرودگاه امام 
نقره ایرایگان ۲ سرویس در هر فصل۲ وچر در سال
طلاییرایگان۵ سرویس در هر فصل۵ وچر در سال
پلاتینرایگان۱۰ سرویس در هر فصل۱۰ وچر در سال
  1. ولت پارکینگ رایگان مرکز خرید گالریا

به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و تسهیل در پارک خودرو، اعضای باشگاه مشتریان در سطوح نقره‌ای، طلایی و پلاتین می‌توانند با توجه به سطح عضویت خود، به‌طور رایگان از خدمات ولت پارکینگ استفاده کنند؛ هزینه این خدمات برای هر ورود برای عموم 300 هزار تومان است. با ورود به پارکینگ، رانندگان خبره خودروها را به جایگاه‌های ویژه پارک منتقل کرده و هنگام خروج نیز خودرو را به مشتری تحویل می‌دهند. این سرویس به مشتریان امکان می‌دهد بدون نگرانی از پارک خودرو، از خرید خود لذت ببرند.

  1. رزرو رستوران

کانسیرژ سرویس امکان رزرو رستوران‌های شاندیز و روبل واقع در مرکز خرید گالریا را برای اعضای سطوح نقره‌ای، طلایی و پلاتین فراهم می‌کند. این امکان به صورت اختصاصی و به ویژه در زمان‌های شلوغی مرکز خرید، تنها برای اعضای کانسیرژ سرویس در دسترس خواهد بود. بنابراین، اعضا می‌توانند بدون نگرانی از نبود جا، به رستوران‌های محبوب خود مراجعه نمایند.

  4 . ارسال هدیه (به زودی )

اعضای باشگاه مشتریان می‌توانند هدایای متنوعی از جمله گل، عطر، لباس، موبایل، جواهر و … را از طریق کانسیرژ سرویس به عزیزان خود ارسال کنند. این سرویس به صورت رایگان و با استفاده از اعتبار کانسیرژ سرویس هر یک از مشتریان ارائه می‌شود. سفارش هدایای مختلف به سادگی انجام شده و در زمان مقرر به مقصد مورد نظر ارسال می‌گردد.

  1. ترانسفر محلی

اعضای محترم سطوح نقره‌ای، طلایی و پلاتین باشگاه مشتریان می‌توانند به صورت نامحدود از سرویس ترانسفر رایگان محلی با خودروهای لوکس بهره‌مند شوند. این سرویس در محدوده منطقه یک تهران و با مبدا یا مقصد مرکز خرید گالریا در دسترس می‌باشد. این خدمت باعث می‌شود تا مشتریان به راحتی و بدون دغدغه تردد، به مرکز خرید گالریا دسترسی پیدا کنند.

  1. کارواش رایگان

در هر ماه، تعداد مشخصی کوپن رایگان کارواش برای اعضای سطوح برتر باشگاه مشتریان در نظر گرفته شده است. این سرویس به اعضا امکان می‌دهد تا خودروهای خود را به صورت منظم و بدون هزینه اضافی، تمیز و مرتب نگه دارند.

جدول میزان استفاده از خدمات کارواش

سطحتعداد سرویس رایگان کارواشدوره زمانی
نقره ای1ماهانه
طلایی1هفته ای
پلاتین2هفته ای

توسعه و گسترش خدمات کانسیرژ سرویس

خدمات کانسیرژ سرویس به طور مداوم در حال گسترش و توسعه است. مرکز خرید گالریا همواره در تلاش است تا خدمات جدید و جذابی به این مجموعه اضافه کند.

هدف ما افزایش رضایتمندی و بهبود تجربه خرید شما در مرکز خرید گالریا است. امیدواریم با ارائه این خدمات متنوع، لحظات خوشی را در مرکز خرید ما سپری کنید.

منتظر خدمات آتی ما باشید